reklama

Gurmán fest, 4 útržky toaletného papiera a ovocná teta Mattoni

Pri pomyslení na Gurmán fest sa mi zbiehali slinky a hlavou mi bežali všakovaké predstavy, podobné tým z knihy od Emila Zola - Brucho Paríža. Gurmán fest však pre mňa nebol bruchom Paríža. Čakala som viac.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Chýbala mi vizualizácia, pestrosť a výber jedál. Hneď pri vstupe do areálu som očakávala omamnú vôňu jedál, ktoré mi pošteklia nos ešte predtým, ako sa oči do sýtosti nabažia pri pohľade na to gurmánske divadlo a potom sa chuťové poháriky uspokoja lahodnou chuťou. Vzhľadom na to, že išlo už o 8. ročník, bol pre mňa gastronomickým sklamaním. Za 8 rokov sa už mohli vychytať chybičky, ale nestalo sa tak. Aspoň nie z môjho pohľadu. Pre mňa bola reklama vábivejšia a lepšia ako samotný festival. 

Jedla bolo málo, porcie miniatúrne. Napr. menu vo Vegánskom bare za 11 gurmánov = 11 euro, bolo podávané na miniatúrnych bizarných tanierikoch, na ktorých sa jedlo strácalo. Aj keď podľa manžela bolo veľmi chutné. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Manžel teda skončil vo Vegánskom bare, mňa si naopak vôňou a vzhľadom získala klobáska a neskôr wafle poliate belgickou čokoládou a zmrzlina. Wafle na paličke s čokoládou boli veľmi chutné, aj keď stoly určené na ich konzumáciu boli bez rozdielu pokvapkané čokoládou. S úsmevom som pochválila wafle a upozornila predávajúcich na negurmánske prostredie.

Našej malej Ele zas učarovala teta Mattoni v dizajnérskom kúsku ovocných šiat:) Kreatívne boli nielen jej šaty, ale aj farebná oddychová zóna Mattoni stánku s miešanými nealko nápojmi. 

Tešila som sa aj na kuchársku šou. Tá však bola v sobotu podvečer pod malým stanom, a keď som sa postavila za tých 10 divákov, ktorí tam už stáli, nevidela som cez malú škárku nič.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Sociálne zariadenia boli naozaj čisté, ale zarazil ma potetovaný pán, sediaci pri vstupe na WC, ktorý mi ponúkal 4 útržky predpripraveného toaletného papiera:( 

Keď som na ďalší deň manželovi a známym spomenula, že na Gurmán feste malo byť údajne 21 reštaurácii, 59 šéfkuchárov zo 7 krajín, jednohlasne odpovedali:"Áno a kde všetci boli?"

Nasledujúci deň sme sa v rovnakej zostave vybrali na prechádzku, keď nás na Hviezdoslavku príjemne pošteklila vôňa pečeného mäsa, klobásky, langošov, papriky... Hotový koncert pre všetky zmysly. Bol to Maďarský týždeň. A môžem teda povedať, že aj keď na menšej ploche, ale výber, pestrosť jedál, atmosféra boli lepšie ako na Gurmán feste. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na Gurmán feste sme určite nezostali hladní, ale očakávania boli nastavené vyššie. 

Katarina Sirotova

Katarina Sirotova

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som mama. Aktualne na rodicovskej dovolenke. Od toho sa odvijaju aj moje zaujmy. Rada pisem. Citam. Mam rada severske filmy. Bavi ma jedlo a gastronomia. Rada jedlo pripravujem, aranzujem, vymyslam nove recepty, zdielam ich, fotim, ochutnavam, aranzujem, servirujem, diskutujem o nom a jem ho v spolocnosti blizkych:) Mam rada ticho, ale aj plodne diskusie. Dlhe prechadzky, pohyb, samotu aj spolocnost. Internet, ludi, komunikaciu, rekreacne otuzovanie, pohyb, les, kolobezku, nezname miesta a novych ludi... Moje gastro pociny najdete aj na FB: https://www.facebook.com/jemedoma.sk/ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu